• Error 619: The specified port is not connected

    احتمالاً تنظیمات و پیکربندی مودم درست نیست. تنظیمات مودم را در پنجره Device Manager بررسی كنید.
  • Error 629: The connection was closed by the remote computer

    خط تلفن دارای نویز است یا اینکه ترافیک روی کامپیوتر سرور زیاد است که موجب قطع ارتباط می‌شود.در زمان دیگری سعی در برقراری تماس كنید.
  • Error 633: The modem is already in use or is not configured for dialing out

    وقتی اتصال با اینترنت برقرار است ولی با یک اتصال دیگر دوباره شماره گیری می‌کنید، این پیغام خطا ظاهر می‌شود.
  • Error 650: The remote access server is not responding

    سرور فعال نیست. خط خیلی شلوغ و پر ترافیک است و یا کابل مودم نیاز به تعویض دارد. در زمان دیگری سعی در برقراری تماس كنید.
  • Error 676: The phone line is busy

    خط تلفن مقصد ( یعنی همان ISP) مشغول است.
  • Error 680: There was no dial tone

    سیم تلفن به مودم وصل نیست یا خط قطع است و یا بوق آزاد ندارد. خط تلفن خود و کابل مودم را بررسی كنید.
  • Error 691: Access was denied because the user name and/or password was invalid on the domain

    نام کاربری و یا کلمه عبور اشتباه وارد شده و یا اینکه اشتراک شما به اتمام رسیده است. نام کاربری و کلمه عبور را مجدد بررسی كنید.
  • Error 718: The connection was terminated because the remote computer did not respond in a timely manner

    وقـتـی ضـمـــن بــرقــراری اتــصـال، مــثــلاً در زمــان Verifying username and password، خط تلفن قطع شود این پیغام خطا ظاهر می‌شود.
  • Error 797: A connection to the remote computer could not be established because the modem was not found or was busy

    مودم غیر فعال شده است و یا تنظیمات یا درایورآن درست نیست.در پنجره Device Manager اطمینان حاصل کنید که مودم غیر فعال نشده است و به درستی توسط ویندوز شناسایی می‌شود و تنظیمات آن درست است.
  • Error 691

    يكي از متداولترين خطاها می باشد كه دلايل آن عبارتند از : 1. تمام شدن اعتبار كارت 2. تمام شدن مهلت استفاه از كارت 3. اشتباه وارد كردن شناسه كاربر و يا رمز عبور و يا تلفن شبكه 4. بسته شده كارت از طرف ISP
  • Error 678

    اين خطا مربوط به درايور مودم و يا نويز خط تلفن می باشد. راه حل آن اضافه كردن حرف P به اول شماره شبكه ، تعويض شماره اتصال و يا نصب مجدد درايور مودم می باشد. در صورت برطرف نشدن مشكل با بخش پشتيبانی تماس بگيرید.
  • Error 680

    اين خطا هنگامی ظاهر می شود كه مودم بوق آزاد ندارد كه بتواند شماره گيری كند. راه حل آن چك كردن سيم مودم و تعويض آن می باشد. اگر مطمئن هستيد كه سيم مودم درست می باشد و خط هم مشكلي ندارد ، كامپيوتر را restart نموده و شماره را تغيير دهيد و دوباره امتحان كنيد.
  • Error 676

    اين خطا معمولاً به خاطر شلوغ بودن خط و يا سوئيچ های مخابراتی می باشد و بايد شماره را عوض كرده و دوباره امتحان نماييد تا خط آزاد شود. اگر شماره را بگيریم و خط آزاد باشد ولي با كامپيوتر اين خطا را بگيریم ، در اين مورد مشكل از Connection می باشد و بايد دوباره آن را بسازیم.
  • Error 692

    اين خطا زماني دريافت می شود كه مودم نصب و شناخته شده است ولي مشكلي در تنظيمات آن وجود دارد و يا اينكه از نظر سخت افزاري يك مودم وجود دارد ولي در Windows چند مودم نصب شده است. راه حل آن uninstall كردن تمام مودم ها و نصب مجدد آن می باشد.
  • Error 797

    اين خطا مربوط به مودم می باشد و دلايل آن عبارتند از نصب نبودن مودم و يا درايور مناسب آن و يا مشكل سخت افزاري.
  • Error 633 , 619

    اين خطا هنگامی ظاهر می شود كه برنامه ديگري در حال استفاده از مودم باشد. مثلاً برنامه فكس و يا برنامه های موبايل و يا Bluetooth. راه حل آن restart كردن كامپيوتر می باشد و اگر رفع نشد بايد آن برنامه را remove كرد
  • 1
Copyright © 2017 Avam Co. All rights reserved.
شرکت طراحی سايت آوينفامطراحی سایت توسط آوينفام